Kasiyersiz Kasa
(SCO Self Checkout System)

Yeni bir alışveriş heyecanı ve yeni bir alışkanlık

Kasiyersiz kasa noktalarında işlemler artık daha hızlı, daha güvenilir ve daha esnek. Mutlaka tecrübe edilmesi gereken bir heyecan.

  • Müşterilerin işlemlerini yenilikçi bir şekilde gerçekleştirmeleri için yenilikler sunar.
    Müşterinin rahat kullanımına yönelik ergonomik tasarımı ve kullanımı son derece kolay kullanıcı ekranı, üretilen iş miktarını ve müşteri bağlılığını artırmaya yardımcı olur.

  • Kullanılabilirliği artıran güçlü çözüm yönetilebilirliği. Uzaktan servis verilebilir donanım sistemleri ve kapsamlı sistem yönetimi çözümü, operasyonların kesilmeden önce, sorunları proaktif bir şekilde ele alarak her saatte mağazadaki operasyonların yürütülmesi için sistemin çalışma süresini artırır

  • İşlevselliği artıran daha fazla denetim ve esneklik. CHEC yazılımı içerdiği güvenlik özellikleri ve esnek donanım seçenekleri ile çeşitli boyutlardaki ve düzenlemeleri farklı olan mağazalardaki verimliliğin iyileştirilmesine yardımcı olabilir.

  • Güvenilirliği artıran, sektörde öncü POS bütünleştirmesi. Üst düzey satış noktası (POS) arabirimi, güvenilirliği artırmaya yardımcı olmak için daha güçlü bir istemci/sunucu bütünleştirmesini kolaylaştırarak kasiyersiz kasa çözümüne yapılan yatırımın her zamankinden kolay olmasını ve hızlı geri dönüş almasını sağlar.

Toshiba Kasiyersiz Kasa çözümünün temel bileşeni, Toshiba Checkout Environment for Consumer-Service (CHEC) yazılımı ve bu yazılımın arkasında çalışan Genius ve GeniusOpen uygulamalarıdır. Toshiba Kasiyersiz Kasa sistemleri, nakit (opsiyonel) , kredi kartı, ödeme çeki ,kupon ,vb çeşitli ödeme tercihlerini destekler ve herhangi bir perakende satış ortamının gereksinimlerini karşılayan bantlı (belted) ya da okut-poşetle (scan-and-bag) aksamlarını sunar. Bu en yeni Toshiba Kasiyersiz Kasa ürün ailesi, çalışanlara yeni görevler verilmesi ve yatırım getirisini artırmak amacıyla işgücü verimliliğinin artırılması için perakendecilere büyük bir fırsat sunar.

Kendi kendine hizmet deneyimi için artan talebe yanıt verme

Tüketiciler, kendi kendine alışveriş ve ödeme hizmet teknolojisini daha önce hiç olmadığı kadar sahipleniyor. Aslında bu teknoloji artık onların beklentilerinden biri olmaya başladı. Havaalanlarındaki kiosklardan, benzin istasyonlarındaki ödeme noktalarına, çok katlı alışveriş merkezlerindeki mağazalardan manava kadar her yerde artık daha fazla müşteri, kendi işlemlerinin kontrolünü eline almak istiyor.

2008’de tüketiciler perakende mağazalarındaki kendi kendine ödeme noktalarında 2007 yılına göre yüzde 28 artışla 230,7 milyar ABD Dolarının üzerinde harcama yapmıştır. Kendi kendine alışveriş ve ödeme hizmet çözümleri, perakendecilerin de yüzünü güldürüyor. Bu teknolojiden yararlanan perakendeciler, işgücü maliyetlerini azaltıyor ve gelişmiş müşteri hizmetleri anlayışına sahip oluyor.