Teknik Servis ve Bakım Hizmetleri

Müşteri memnuniyetinin en önemli unsuru olan Teknik Servis Hizmeti, üstlenmiş olduğu sorumluluğun farkında olan Pos Sistem firması tarafından en fazla önem verilen konuların başında gelmektedir.

Teknik Servis Hizmeti; Yerinde Destek, Tele Destek, Bakım, Eğitim ve Tamir Hizmetlerini kapsamakta olup, standart şartlarda, sistem kuruluşunun yapılmasını takip eden bir yıl boyunca müşterimize her türlü destek, sınırsız şekilde verilmektedir. Bu süre bitiminde müşteriyle yapılan anlaşmalar doğrultusunda verilecek olan hizmet devam ettirilmektedir.
Tele Destek Hizmeti, müşterinin bulunduğu sektör itibarı ile iki farklı şekilde uygulanmaktadır. Günün belli saatlerinde çalışan iş kollarına 09:00-23:00 saatleri arasında hizmet verilirken, kesintisiz çalışan iş kolları için bu hizmet 24 saat verilmektedir.

Tele destek hizmeti iki aşamalı bir hizmettir.
Yukarıda verilen saatler dahilinde ulaşabilecek bir telefon ve konu ile ilgili bir personelin hazır bulundurulmasıdır. Bu aşamada, aktarılan sorunlara telefonla çözüm
getirilmeye çalışılacaktır.Telefon ile çözülemeyen sorunlara çözüm bulunmasıdır.
Bu aşamada Destek Nöbetçisi, sorunun uzaktan müdahale ile çözülebileceğine karar verirse veya sorunun kaynağını görmek isterse, modem ile Müşteri Kontrol Birimi’ne bağlantı sağlayarak, sistemi inceler ve sorunun çözümü ile ilgili hata arama ve hata giderme prosedürlerini çalıştırır.
Bu işlemler sonucunda hata giderilebiliyorsa, gerekli düzeltme işlemlerini gerçekleştirir. Hata giderilemiyorsa, hatanın en hızlı çözüm yollarını tespit ederek çözüm ile ilgili olarak müşteriye bilgi verilir.

Tele Destek için aşağıdaki tablo dikkate alınması gerekmektedir.

  • Hafta içi, mesai saatlerinde (09:00-18:00 saatleri arası) şirket telefonları üzerinden (0216 428 10 68)
  • Hafta içi, mesai saatleri dışında “Nöbetçi Tele Destek” telefonumuz üzerinden (0532 295 10 10)
  • Hafta sonu ve resmi tatil günlerinde “Nöbetçi Tele Destek” telefonumuz üzerinden (0532 295 10 10)

destek alabilirsiniz.

Bakım Hizmetleri
Standart olarak sistem kuruluşunu takip eden ilk bir yıl içerisinde ücretsiz gerçekleştirilen Bakım hizmetleri, daha sonraki dönem içerisinde müşteri ile yapılan anlaşma doğrultusunda aşağıdaki seçenekler doğrultusunda çeşitlilik göstermektedir. süresi bir yıllık periyotlar için geçerli olan bu hizmetler kısaca aşağıdaki şekilde olup, detaylı bilgi ve özel durumlar için firma yetkilileri ile görüşülmesi gerekmektedir.

  • Parça Dahil Donanım Bakım Hizmeti

  • Parça Hariç Donanım Bakım Hizmeti

  • Yerinde Yazılım Destek Hizmeti

  • Tele Yazılım Destek Hizmeti

  • Koruyucu Bakım Hizmeti

  • Sınırsız Donanım ve Yazılım Bakım Hizmeti

Bakım hizmetlerine IBM POS Cihazları, Bilgisayar ve Network sistemleri, Barkod okuyucu ve yazıcıları, Kesintisiz güç kaynakları, Sistem Terazileri, El terminalleri, KIOSK ve ESL cihazlarının yanı sıra, kullanılan tüm ön,ara ve arka ofis yazılımları bu hizmete dahildir.