CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Yazılımı
CRM’de amaç sadık müşteriler elde etmektir. Bu ise hummalı bir çalışma sonrasında gerçekleşebilmektedir. Çözüm Ortağı olduğumuz IBM POS A.Ş. firmasının ürünleri ile kuruluşu yapılmış işletmelerde bu yolda uzun bir mesafe kat etmek mümkün iken raporlama ve analiz bakımından var olan eksiklikler firmamızın kendi yazılım kadrosu ile geliştirdiği “PosCrm” uygulaması ile giderilebilmektedir.
Böylece işletmelerin kendi müşterilerini tam olarak takip edebilmesi, her türlü detaya hakim olması, yapmış oldukları kampanya uygulamalarının değerlendirilmesi ve bunun sonucunda yeni istikametlerin belirlenmesi açısından hayati önem taşıyan bir görevi yerine getirilmektedir
Sadık müşteri yaratabilmek ve bu esnada ciro ve karlılığı artırmak temel hedef olmakla birlikte Türkiye çapında son derece yaygın firmalar tarafından kullanılan yazılımlarımız sayesinde sorunsuz, hızlı ve ihtiyaca cevap veren çözümler elde edilmektedir.
Özellikle ekonomik belirsizliklerin olduğu dönemlerde, sadık müşteriye sahip işletmeler, her türlü ekonomik dalgalanmadan en az kayıp ile çıkabilmekte ve sonuçta izafi olarak işletmenin büyümesi mümkün olabilmektedir.
Böylece işletmelerin kendi müşterilerini tam olarak takip edebilmesi, her türlü detaya hakim olması, yapmış oldukları kampanya uygulamalarının değerlendirilmesi ve bunun sonucunda yeni istikametlerin belirlenmesi açısından hayati önem taşıyan bir görevi yerine getirilmektedir
Sadık müşteri yaratabilmek ve bu esnada ciro ve karlılığı artırmak temel hedef olmakla birlikte Türkiye çapında son derece yaygın firmalar tarafından kullanılan yazılımlarımız sayesinde sorunsuz, hızlı ve ihtiyaca cevap veren çözümler elde edilmektedir.
Özellikle ekonomik belirsizliklerin olduğu dönemlerde, sadık müşteriye sahip işletmeler, her türlü ekonomik dalgalanmadan en az kayıp ile çıkabilmekte ve sonuçta izafi olarak işletmenin büyümesi mümkün olabilmektedir.